ΑΦΙΣΕΣ

Erasmus+
“our-solartown” “Pupils learn why and how to implement solar thermal energy” – Πραγματοποιήθηκε συνάντηση του σχεδίου PDF Εκτύπωση E-mail
Πέμπτη, 06 Ιούνιος 2019 10:51
Thumbnail image Thumbnail image Στις 16 και 17 Μαϊου 2019, στα Τρίκαλα, στο Κέντρο Έρευνας Μουσείο Τσιτσάνη, διεξήχθη η δεύτερη συνάντηση του σχεδίου “our - solartown” “Pupils learn why and how to implement solar thermal energy”με κωδικό «2018‐1‐AT01‐KA201‐039309», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο της Βασική Δράσης ΚΑ201 (Στρατηγικές Συμπράξεις που υποστηρίζουν την καινοτομία στον τομέα της σχολικής εκπαίδευσης) του προγράμματος Erasmus+ του οποίου στόχος είναι να καταστούν οι ηλιακές θερμικές εγκαταστάσεις πιο δημοφιλείς σε όλη την Ευρώπη, αυξάνοντας την συνειδητοποίηση της σημασίας και του δυναμικού της ηλιακής θερμικής ενέργειας.

Κάθε εταίρος παρουσίασε την πρόοδο που έχει σημειώσει μέχρι τώρα στο πεδίο που τον αφορά. Ακολούθησε συζήτηση για όλα τα πεδία δράσης, δηλαδή το περιεχόμενο του θεωρητικού μέρους που απευθύνεται σε δασκάλους και μαθητές , λεπτομέρειες για την κατασκευή του ηλιακού θερμικού συστήματος, το παιχνίδι ρόλων και τις βιωματικές δραστηριότητες, την διάχυση των αποτελεσμάτων και τη βράβευση, καθώς και η μορφή που θα έχει η ηλεκτρονική σελίδα του προγράμματος.

Τη δεύτερη ημέρα μετά το τέλος των εργασιών της συνάντησης, οι εταίροι ξεναγήθηκαν στην πόλη των Τρικάλων και τις εγκαταστάσεις του ΚΠΕ Περτουλίου – Τρικκαίων.

Οι οργανισμοί που συμμετείχαν στη συνάντηση και αποτελούν τους εταίρους του προγράμματος είναι οι εξής:

Climate Alliance Austria (CAA), Αυστρία

Akaryon, Αυστρία

Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περτουλίου-Τρικκαίων (K.P.E.), Ελλάδα

European Solar Thermal Industry Federation (ESTIF), Βέλγιο

VseUk Institute (VseUk), Σλοβενία

Thumbnail image

Project 2018‐1‐AT01‐KA201‐039309, our-solartown   Thumbnail image

This project has been funded with support from the European Commission. 

The European Commission support for the production of this publication does not constitute

an endorsement of the contents which reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.

Περισσότερα...
 
“e-co-foot – Ecological Footprint Training” – Πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο πλαίσιο του σχεδίου PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 16 Απρίλιος 2019 10:26
Thumbnail image Thumbnail image 

Στις 4 και 5 Απριλίου 2019 στο Falticeni της Ρουμανίας, πραγματοποιήθηκε διακρατική συνάντηση στο πλαίσιο του σχεδίου «e-co-foot – Ecological Footprint Training» με κωδικό «2017-1-AT01-KA201-035037», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο της Βασικής Δράσης ΚΑ201 (Στρατηγικές Συμπράξεις που υποστηρίζουν την καινοτομία στον τομέα της σχολικής εκπαίδευσης) του προγράμματος Erasmus+. Στο σχέδιο συμμετέχει το Κ.Π.Ε. Περτουλίου – Τρικκαίων ως εταίρος καθώς και οι: Akaryon (Αυστρία), Συντονιστής, Plattform Footprint (Αυστρία), Πανεπιστήμιο Eötvös Loránd (Ουγγαρία), Colegiul Vasile Lovinescu (Ρουμανία). Η υλοποίησή του ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 2017 και θα ολοκληρωθεί τον Αύγουστο του 2020.

Στη συνάντηση έγινε ανασκόπηση για τη μέχρι τώρα πορεία του σχεδίου από την οποία διαπιστώθηκε πως οι εργασίες βρίσκονται εντός χρονοδιαγραμμάτων. Ακόμη έχει σχεδόν ολοκληρωθεί η συγγραφή στην Αγγλική γλώσσα του εκπαιδευτικού πακέτου που απευθύνεται τόσο στους μαθητές ηλικίας 10 έως 18 ετών όσο και στους εκπαιδευτικούς. Επίσης σε στάδιο ολοκλήρωσης βρίσκεται και ο «υπολογιστής οικολογικού αποτυπώματος» του οποίου η λειτουργία θα ξεκινήσει σύντομα. Συζητήθηκαν επίσης οι τελευταίες λεπτομέρειες για τη δημιουργία του e-learning μαθήματος. Η επόμενη συνάντηση αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί στα Τρίκαλα στις 30 και 31 Οκτωβρίου 2019.

Project 2017-1-AT01-KA201-035037, e-co-foot  Thumbnail image

This project has been funded with support from the European Commission.

This publication [communication] reflects the views only of the author, and the

Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the

information contained therein.

Περισσότερα...
 
“our-solartown” “Pupils learn why and how to implement solar thermal energy” - Πραγματοποιήθηκε η εναρκτήρια συνάντηση του σχεδίου PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 04 Δεκέμβριος 2018 10:37

Thumbnail imageΣτις 14 και 15 Νοεμβρίου 2018, στη Βιέννη, διεξήχθη η εναρκτήρια συνάντηση του σχεδίου our - solartown” “Pupils learn why and how to implement solar thermal energy”με κωδικό «2018‐1‐AT01‐KA201‐039309», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο της Βασική Δράσης ΚΑ201 (Στρατηγικές Συμπράξεις που υποστηρίζουν την καινοτομία στον τομέα της σχολικής εκπαίδευσης) του προγράμματος Erasmus+. Στόχος είναι να καταστούν οι ηλιακές θερμικές εγκαταστάσεις πιο δημοφιλείς σε όλη την Ευρώπη, αυξάνοντας την συνειδητοποίηση της σημασίας και του δυναμικού της ηλιακής θερμικής ενέργειας.

Οι μαθητές ηλικίας 10-14 ετών θα μάθουν για τα επιστημονικά και τεχνικά βασικά στοιχεία, τη νομική και οργανωτική διαδικασία ώστε να κατασκευάσουν μια μονάδα ηλιακής θερμικής ενέργειας στο σχολείο τους.

Η συνδυασμένη μάθηση θα περιλαμβάνει κεφάλαια μάθησης στην τάξη και πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης, θα παρέχεται στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές σε διάφορες γλώσσες, θα δημιουργηθούν εργαλεία για τον τεχνικό σχεδιασμό και η συνολική διαδικασία θα δημοσιοποιηθεί.

Ένας χάρτης που θα δημιουργηθεί και ένα βραβείο που θα απονεμηθεί στα υλοποιημένα έργα θα συμβάλει στη διάδοση των αποτελεσμάτων του έργου.

 Οι οργανισμοί που συμμετείχαν στη συνάντηση και αποτελούν τους εταίρους του προγράμματος είναι οι εξής:

Climate Alliance Austria (CAA), Αυστρία

Akaryon, Αυστρία

Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περτουλίου-Τρικκαίων (K.P.E.), Ελλάδα

European Solar Thermal Industry Federation (ESTIF), Βέλγιο

VseUk Institute (VseUk), Σλοβενία

Thumbnail image

Project 2018‐1‐AT01‐KA201‐039309, our-solartown

This project has been funded with support from the European Commission.

The European Commission support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents which reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.

 

 
“e-co-foot – Ecological Footprint Training” – Πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο πλαίσιο του σχεδίου PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 04 Δεκέμβριος 2018 10:13

Thumbnail imageΣτις 8 και 9 Νοεμβρίου 2018 πραγματοποιήθηκε η τρίτη συνάντηση στο πλαίσιο του σχεδίου «e-co-foot – Ecological Footprint Training» με κωδικό «2017-1-AT01-KA201-035037», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο της Βασικής Δράσης ΚΑ201 (Στρατηγικές Συμπράξεις που υποστηρίζουν την καινοτομία στον τομέα της σχολικής εκπαίδευσης) του προγράμματος Erasmus+, στο Szombathely της Ουγγαρίας. Στο σχέδιο συμμετέχει το Κ.Π.Ε. Περτουλίου – Τρικκαίων ως εταίρος καθώς και οι: Akaryon (Αυστρία), Συντονιστής, Plattform Footprint (Αυστρία), Πανεπιστήμιο Eötvös Loránd (Ουγγαρία), Colegiul Vasile Lovinescu (Ρουμανία).

Στη συνάντηση έγιναν και συζητήθηκαν οι τελικές παρατηρήσεις σχετικά με τα κεφάλαια μάθησης για τις ηλικίες 10-13 και 14-18 τα οποία ολοκληρώνονται μέσα στους επόμενους δύο μήνες. Επίσης έγινε ανασκόπηση σχετικά με την επίδραση και τη διάδοση των αποτελεσμάτων του σχεδίου.

Thumbnail image Thumbnail image

Project 2017-1-AT01-KA201-035037, e-co-foot

This project has been funded with support from the European Commission.

This publication [communication] reflects the views only of the author, and the

Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the

information contained therein.

 
Δράση ΚΑ1: «Περιβαλλοντική εκπαίδευση για ενήλικες μαθητές μέσω της ηλεκτρονικής μάθησης και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης» PDF Εκτύπωση E-mail
Δευτέρα, 12 Νοέμβριος 2018 12:35

Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) Περτουλίου – Τρικκαίων κατά το διάστημα 1/9/2018 έως 31/8/2020 εκπονεί σχέδιο στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ με τίττλο «Περιβαλλοντική εκπαίδευση για ενήλικες μαθητές μέσω της ηλεκτρονικής μάθησης και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης». Το σχέδιο αυτό εντάσσεται στον τύπο δράσης ΚΑ1 / Βασική Δράση 1: Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων στον τομέα της Εκπαίδευσης Ενηλίκων.

Ο φορέας που επιλέχθηκε ως εταίρος του σχεδίου μας είναι ο οργανισμός EUROPASS centro studi europeo (EUROPASS sas). Είναι μια ιταλική εταιρεία εκπαίδευσης με έδρα την πόλη Firenze, με πάνω από δέκα χρόνια εμπειρίας ως εταίρος σε διάφορα προγράμματα Erasmus+.

Ο φορέας εταίρος που αποτελεί τον οργανισμό υποδοχής είναι ο ITC International (ITC International TEFL Certificate s.r.o.). Είναι ένα εκπαιδευτικό κέντρο εκπαίδευσης ενηλίκων, με δεκαοχτώ χρόνια εμπειρίας στον τομέα της γλωσσικής εκπαίδευσης, ιδρύθηκε από το Υπουργείο Παιδείας της Τσεχίας και αποτελεί μέλος της Τσεχικής Επιτροπής Διαχείρισης Επιστημών.

Τα μέλη της Παιδαγωγικής Ομάδας του ΚΠΕ επέλεξαν να εκπονήσουν το συγκεκριμένο σχέδιο καθώς τα τελευταία χρόνια, λόγω της οικονομικής κρίσης, παρατηρήθηκε μία δυσκολία από την πλευρά της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας στην πραγματοποίηση επισκέψεων και συμμετοχή στα περιβαλλοντικά προγράμματα του Κ.Π.Ε. Για τον λόγο αυτόν, κρίθηκε αναγκαίο να γίνει επανασχεδιασμός των περιβαλλοντικών προγραμμάτων του Κ.Π.Ε. με τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και κυρίως με την αξιοποίηση της εξ’ αποστάσεως διδασκαλίας (Distance Learning) και τη χρήση της ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning), ενσωματώνοντας νέες μεθόδους και εκπαιδευτικά μέσα, όπως η ψηφιακή μάθηση με βάση το παιχνίδι (Digital Game-based Learning) αλλά και η παιχνιδοποίηση (Gamification).

Τα πέντε (5) μέλη του Κ.Π.Ε. Περτουλίου-Τρικκαίων που εμπλέκονται στην παρούσα αίτηση έχουν μεγάλη εμπειρία στην οργάνωση, συντονισμό και υλοποίηση σεμιναρίων που απευθύνονται τόσο σε εκπαιδευτικούς όσο και σε ενήλικες. Έχουν πραγματοποιήσει πλήθος εισηγήσεων σε σεμινάρια του Κ.Π.Ε. αλλά και άλλων φορέων. Επίσης, έχουν αποκτήσει ικανοποιητική εμπειρία από την εφαρμογή των ΤΠΕ και συγκεκριμένα της σύγχρονης τηλεκπαίδευσης στη διδασκαλία και στη μάθηση μέσω των διαδικτυακών προγραμμάτων που εκπονεί το Κ.Π.Ε. Περτουλίου-Τρικκαίων τα τελευταία χρόνια.

Περιγραφή δραστηριοτήτων:

Σεπτέμβριος - Δεκέμβριος 2018: ανταλλαγή πληροφοριών (παρουσίαση του έργου που επιτελεί ο οργανισμός μας, περιγραφή του επιλεγέντος προσωπικού, ανάγκες που καλύπτουν τα σεμινάρια που θα παρακολουθήσουμε, έγκαιρη τακτοποίηση λεπτομερειών που αφορούν τα ταξίδια αλλά και τη διαμονή και αντίστοιχες πληροφορίες από τους φορείς υποδοχής).

Ιανουάριος 2019- Ιούνιος 2019: κύκλος ενημερώσεων τόσο στο γνωστικό όσο και στο γλωσσικό αντικείμενο από δύο άτομα του επιλεγέντος προσωπικού. Άντληση πληροφοριών σχετικά με τις περιοχές που θα επισκεφτούν (δημογραφικές, πολιτισμικές, τουριστικές κ.α) καθώς και πρόβλεψη τυχόν δυσκολιών ή κινδύνων που μπορεί να αντιμετωπίσουν.

Ιούλιος - Αύγουστος 2018: ολοκλήρωση ενημερώσεων και λεπτομερειών για την επιτυχή πραγματοποίηση των ταξιδιών, τελική επαφή με τους φορείς υποδοχής, πραγματοποίηση των επισκέψεων στην Πράγα και στο Δουβλίνο και παρακολούθηση των σεμιναρίων με τίτλους  "Using E-Learning Platforms " και "Digital Game-based Learning " αντίστοιχα.

Όσον αφορά τα οφέλη από τη συνεργασία του Κ.Π.Ε. με τους συγκεκριμένους εταίρους, οι συμμετέχοντες πρόκειται να αποκτήσουν νέες δεξιότητες και πιο εξειδικευμένη κατάρτιση πάνω σε νέες σύγχρονες μεθόδους και εργαλεία διδασκαλίας, όπως η βελτίωση της διδασκαλίας με την αξιοποίηση των νέων Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), με τη χρήση της ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning), την αξιοποίηση της εξ’ αποστάσεως διδασκαλίας (Distance Learning) καθώς και με την ενσωμάτωση ελκυστικών μεθόδων διδασκαλίας στα εξ' αποστάσεως μαθήματα, όπως η ψηφιακή μάθηση με βάση το παιχνίδι (Digital Game-based Learning) αλλά και η παιχνιδοποίηση (Gamification). Με τον τρόπο αυτόν, θα βελτιωθεί και θα γίνει αποτελεσματικότερη η οργάνωση της διδασκαλίας των περιβαλλοντικών προγραμμάτων που υλοποιεί το Κ.Π.Ε. Επιπλέον, θα βελτιωθούν οι δεξιότητες του προσωπικού στη χρήση της αγγλικής γλώσσας ενώ παράλληλα θα εμπλουτιστούν και οι γνώσεις τους σε θέματα πολιτισμού της χώρας υποδοχής αναπτύσσοντας έτσι ένα αίσθημα ασφάλειας και ολοκλήρωσης στο πολυπολιτισμικό περιβάλλον της ενωμένης Ευρώπης στην οποία ζούμε.

Με τη λήξη της κινητικότητας θα δημιουργηθεί μία πλατφόρμα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, η οποία θα εμπλουτισθεί με τα περιβαλλοντικά προγράμματα που υλοποιεί το Κ.Π.Ε. Σε αυτή την πλατφόρμα θα έχουν πρόσβαση όλες οι εκπαιδευτικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά και οι εκπαιδευτικές μονάδες που παρέχουν εκπαίδευση σε ενήλικους μαθητές, όπως είναι τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ), τα Εσπερινά Γυμνάσια και Λύκεια, τα Εσπερινά ΕΠΑΛ, τα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) και τα υπόλοιπα Κ.Π.Ε. της χώρας (ομάδες-στόχοι). Mε τη χρήση της συγκεκριμένης πλατφόρμας, θα δίνεται η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς που εκπονούν περιβαλλοντικά προγράμματα (ομάδα-στόχος) να καθοδηγούνται εξ' αποστάσεως από τους συμμετέχοντες στο παρόν σχέδιο Erasmus+ σχετικά με το πώς μπορούν να δημιουργούν τα δικά τους e-learning περιβαλλοντικά σχέδια.

Project 2018-1-EL01-KA104-047514 (e-learning)

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 1 από 3
logoKPE_NEW

Ακολουθήστε μας στο Facebook